دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل معتقد است در شرایطی که امنیت جانی و نوامیس مردم مسلمان سوریه و عراق مورد بی اعتنایی کامل امریکاست، جان کری با افتخار از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می‌گوید.

جان کری با افتخار از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می‌گویددرشرایطی که به جان ومال مردم مسلمان سوریه وعراق بی اعتناست

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با  خانه ملت در واکنش به اظهارات جان کری درباره تأمین امنیت منافقین، اظهار کرد:کاخ سفید از یک سو با تلاش برای برقراری آتش بس در حلب به دنبال نجات تروریستهای تحت محاصره ارتش سوریه است و از سوی دیگر از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می‌گوید.
وی در ادامه با بیان اینکه مروری بر رفتار و گفتار دولتمردان امریکا به روشنی اثبات می‌کند که این کشور هیچ قدم مثبتی برای نجات مردم منطقه و سوریه از چنگال تروریستها بر نداشته است، یادآور شد: مردم فوعه و کفریا در سوریه طی ماههای اخیر در محاصره کامل تروریستها و بحران جدی انسانی شامل قطع کامل برق و کمبود شدید آب آشامیدنی، دارو و غذا به سر می‌برند.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، افزود:این در حالی است که امریکا هیچ توجهی به این فاجعه انسانی و جنایت علیه بشریت ندارد و بدتر آن که سازمان ملل نیز با ملاحظه رفتار واشنگتن، توان تحرک برای کمک به رفع محاصره فوعه و کفریا را ندارد.
امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که امنیت جانی و نوامیس مردم مسلمان فوعه، کفریا و کشور سوریه و عراق مورد بی اعتنایی کامل امریکاست، جان کری با افتخار از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می‌گوید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.